Sıkça Sorulan Sorular
Ürünümü servise nasıl gönderebilirim?
Ürününüzü servise faturası ve arızasını belirten bir not ile anlaşmalı olduğumuz kargo ile göndermeniz gerekmektedir.
Ürünümü servise gönderirken nelere dikkat etmeliyim?
Ürününüzü size ulaşabileceğimiz irtibat numaralarını, adres bilgilerini ve arıza bilgisini paket içerisine ekleyerek korunaklı bir şekilde göndermelisiniz.
Ürünümü hangi kargo ile servise gönderebilirim?
Anlaşmalı olduğumuz kargo firması ……’dir. Ürününüzü ….. kargo ile anlaşma numaramızı vererek ücretsiz şekilde servisimize gönderebilirsiniz. MNG kargo anlaşma kodumuz: …….
Teknik servisinize nasıl ulaşabilirim?
Teknik servisimize mesai saatleri içerisinde ……. numaralı telefonumuzdan veya …….. mail adresinden ulaşabilirsiniz.
Servisteki cihazımın durumunu nasıl sorgulayabilirim?
Web sitemizdeki cihaz sorgulama panelini kullanarak cihazınızın servis durumunu sorgulayabilirsiniz.
Tamir işlemlerini orijinal parçalar ile mi yapıyorsunuz?
Robot Süpürge teknik servisi olarak üretici firmalardan temin ettiğimiz tamamen orijinal ve sıfır parçaları kullanarak onarım yapmaktayız.
Ücretli onarımını onayladığım cihazımın ödemesini nasıl yapabilirim?
Cihazınızın onarımı tamamlandığında aşağıda aşağıda bulunan banka hesap numaramıza ödeme yapabilirsiniz.